Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

PREGUNTAS FRECUENTES

Cal é a túa pregunta?

Preguntas

  • Que é o Renting e como funciona?

    O Renting que se oferta a través da páxina web www. Monbus.es é un servizo integral de alugueiro a longo prazo para frotas de vehículos. Obtén toda a información necesaria na nosa sección de Renting.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Que vantaxes teño ao contratar un Renting?

    As principais vantaxes que representa o Renting para o cliente son:

    - Aforro financeiro e fiscal.
    - Aforro de tempo.
    - Comodidade.
    - Dispoñibilidade dunha frota actualizada e en perfectas condicións.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Que inclúe un servizo de Renting de vehículos?

    En todos os contratos de Renting a empresa faise cargo de:

    - Xestión de compra e posterior venda do vehículo.
    - Pago de taxas e de ITV.
    - Seguro a todo risco.
    - Mantemento do vehículo.
    - Substitución de pneumáticos.
    - Reparacións e asistencia en estrada.
    - Outros servizos opcionais.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Cal é o prazo mínimo e máximo para establecer un contrato de Renting?

    Coma norma xeral, para establecer un contrato de Renting acórdase un período comprendido entre os dous e os cinco anos.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Pode un particular contratar o servizo de Renting?

    Si, poden contratar os nosos servizos tanto organismos públicos como empresas e particulares.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Pódese mercar o vehículo ao finalizar o contrato?

    Si, esta opción sería posible aplicando o valor residual que a empresa teña estipulado para o vehículo.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Que ocorre cando remata o contrato?

    Cando remata o contrato de Renting tes varias opcións:

    - Podes volver a contratar o servizo.
    - Podes mercar o/os vehículos que utilizaches.
    - Ou simplemente dase por concluída a relación contractual coa retirada do vehículo.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Como podo contactar directamente coa división de Renting?

    Podes contactar de varias maneiras:

    Email: renting@monbus.es
    Teléfono: +34 982 29 29 04
    Fax: +34 982 29 29 08

     

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Como podo facer unha suxestión?

    Se desexas facer algunha suxestión para mellorar algún dos nosos servizos ou simplemente trasladar as túas necesidades particulares, podes facelo a través da Caixa de Correo de Suxestións habilitada na Sección de Contacto. Se desexas presentar unha reclamación deberás facelo a través do libro oficial dilixenciado pola Administración.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Como se computan os gastos de anulación do billete?

    Os gastos de anulación do billete varían dependendo da data de compra e a proximidade á data de saída:
    - As anulacións que se realicen entre a data de venda e 48 horas inmediatamente anteriores á saída do servizo terán unha penalización do 10% do importe total do billete.
    - As anulacións realizadas entre as 48 horas anteriores á saída e 2 horas inmediatamente anteriores á saída do servizo terán unha penalización do 20% do importe total do billete.
    - Non será posible realizar anulacións no momento no que se supere a barreira das 2 horas anteriores á saída. Nese caso perderíase o 100% do importe.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.