Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

PREGUNTAS FRECUENTES

Cal é a túa pregunta?

Preguntas

  • Para que serve o Código QR que aparece no billete impreso?

    O código QR que verás no billete impreso ten unha funcionalidade para o usuario:

    Ao empregar unha aplicación lectora de códigos QR e escanear o código do billete, accederás directamente á sección “Xestiona a túa Reserva” da web www.monbus.es. Aí poderás realizar todas as xestións que desexes (modificar o billete, anulalo, engadir equipaxe especial, etc.)
    Para a boa lectura do código, recomendamos non dobrar o billete e conservalo en boas condicións.

     

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Que debo facer se non recibo a confirmación por email da compra do billete?

    Ponte en contacto co servizo de Atención ao Cliente, a través do número de teléfono de información acerca da venda online +34 982 29 29 00. Tamén podes contactar vía email a través da seguinte dirección de correo electrónico: info@monbus.es

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Se se ocupan todas as prazas dun autobús, a compañía está obrigada a poñer buses de reforzo?

    Non, a empresa transportista unicamente está obrigada a cubrir os servizos base establecidos na concesión, pero non a habilitar vehículos de reforzo.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Quero alugar un vehículo con condutor para realizar unha viaxe en grupo, como podo facer?

    Podes solicitar un presuposto sen compromiso a través do módulo situado na sección de Alugueiro de Vehículos con condutor da web. Se o desexas tamén podes finalizar este proceso de xeito sinxelo seguindo a axuda paso a paso. En canto recibamos a túa petición, poñerémonos en contacto contigo para confirmar o tipo de servizo a contratar e enviarémosche un presuposto personalizado, se así o desexas.
    Tamén podes poñerte en contacto co Departamento de Contratación a través do correo info@monbus.es ou marcando o número de teléfono +34 982 29 29 00.
    En todos os casos atenderémoste dunha maneira personalizada en función das túas necesidades.

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Quero alugar un vehículo con condutor, con que antelación podo efectuar a reserva?

    Non existe un límite de antelación á hora de efectuar a reserva, pero si é recomendable contratar o servizo polo menos con 24 - 48 horas de antelación para a correcta planificación do servizo en cuestión. Non obstante, en caso de recibir algunha solucitude en prazo inferior a 24 - 48 horas, poremos tódolos medios para poder atendela satisfactoriamente.

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Unha vez que aluguemos un servizo discrecional temos que axustarnos a un itinerario prefixado ou pola contra, podemos decidir o percorrido que mellor se adapte as nosas necesidades?

    Nos servizos discrecionais non hai un itinerario prefixado, senón que deberás elexir o percorrido que che interese. En todo caso estaremos encantados de poder axudarche a planificar o teu percorrido baseándonos na nosa experiencia.

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Que equipamento terá o vehículo de alugueiro?

    O equipamento do vehículo será variable en función das túas necesidades e das características contratadas (por exemplo Wi-Fi, mesas de xogo, WC, enchufes individuais, etc.).
    Convidámoste a ver as características xerais dos nosos vehículos de alugueiro na nosa sección de frota da web. Poderás escoller entre modernos minibuses e autocares e coches de luxo de alugueiro con chofer.

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Pódese comer e beber nos vehículos de alugueiro?

    Por razóns de hixiene, non se permite comer nin beber dentro do autobús.

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Está permitido fumar nos vehículos de alugueiro?

    Está totalmente prohibido fumar dentro dos vehículos según a Lei 28/2005 de 26 de decembro (BOE 27 de decembro).

    • para-que-serve-o-codigo-qr-que-aparece-no-billete-impreso

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.
  • Pódese cancelar un servizo discrecional sen ningún tipo de custo?

    Si, sempre e cando a cancelación se realice polo menos 48 horas de antelación. Se a anulación se realiza dentro das 24 horas anteriores ao día en que se realice o servizo, cobraráseche o 50 % do importe contratado. No caso de que anules un servizo no mesmo día en que se realice o servizo, serás penalizado cun 75% do importe contratado. Recomendámosche por tanto, que na medida do posible, teñas en conta esta circunstancia.

    Foiche de utilidade esta resposta?

    Si Non
    Se a resposta á túa pregunta non foi satisfactoria podes facilitarnos algún dato de contacto e estaremos encantados de resolver as túas dúbidas.