Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

Modificacións nas saídas desde Barcelona

Os servizos de longo percorrido con saída desde Barcelona están a verse afectados polas circunstancias especiais que concorren estes días na cidade. Todo iso, xunto á convocatoria de folga xeral para este venres 18 de outubro, alterou o funcionamento das diferentes liñas.

Por unha banda, as saídas do xoves 17/10 realizaranse da seguinte maneira:

• Barcelona – Pontevedra das 21:45h: sae desde  Sants e terá que esperar a viaxeiros de Barcelona  Nord e San Andrés.

• Barcelona – Irún das 22:05h: sae desde Barcelona Nord e colle tamén os viaxeiros con destino Pontevedra ata  Sants.

Doutra banda, as saídas dos servizos durante o venres 18, sábado 19 e domingo 20 realizaranse desde Sants e poden producirse atrasos ao ter que esperar a viaxeiros procedentes de Barcelona  Nord.

Así mesmo, todas as expedicións con chegada a Barcelona desde o xoves 17 ata o domingo 20 de outubro finalizarán o seu percorrido na Estación de Sants.

Para obter máis información sobre os servizos, os usuarios poden escribir ao email info@monbus.eschamar por teléfono ao 982 29 29 00, ou contactando a través das redes sociais (FacebookTwitter, Instagram).