Auxiliar en ruta - Administrativo/a en ruta
Ubicació:
Jornada laboral:
Jornada completa o parcial
Tipus de contracte:
Eventual amb possibilitat de continuar
Salari:
Segons conveni
Funcions:
• Efectuar l’assistència a la persona viatgera de manera responsable, eficient, amable i amb qualitat.
• Ajuda a les persones usuàries en la compra de títols a les màquines d’auto-venda, amb l’objectiu d’agilitar la compra. Indicar les modalitats de bitllets existents, el nombre així com la manera de fer-ne el pagament.
• Venda i cobrament dels títols de transport, assessorant sobre les diferents modalitats existents i el seu preu. Oferir un tracte personalitzat a la persona usuària.
• Validació de títols del servei per agilitzar l’accés de les persones usuàries als vehicles.
• Informar a les persones viatgeres sobre les característiques del servei: línies, horaris, freqüències, parades, etc., incloent possibles alternatives en cas de necessitat.
• Gestió de les cues de persones viatgeres, indicant-los la parada en funció de la seva destinació, evitant la interferència entre la càrrega i descàrrega dels vehicles, etc.
• Activar manualment les rampes d’accés als vehicles en cas d’un mal funcionament del sistema automàtic.
• Mantenir una comunicació constant amb el personal de conducció i amb el centre de control davant la necessitat de reforços, incidències o acumulació de vehicles, entre d’altres. Suport d’explotació al centre de control de trànsit (control d’expedicions i freqüències, etc.).
• Donar informació turística i d’interès als visitants en cas de ser requerida.
• Atendre la gestió de queixes i reclamacions, o la gestió d’objectes perduts.
• Assistir a la persona usuària en cas de robatori, orientant-lo cap a les accions a dur a terme.
• Mantenir actiu el protocol de control sobre el nombre de persones viatgeres realment transportats i control del frau.
Requisits mínims:
• Graduat en Turisme (en el cas de les noves incorporacions).
• Català, castellà i anglès (programa específic del pla de formació).
• Tècniques d’atenció al client.
• Gestió d’equips.