Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

Contacte

Si vols realitzar qualsevol tipus de consulta o suggeriment, posem a la teva disposició diverses formes de contactar amb nosaltres. Recorda que també pots consultar les preguntes freqüents. Sovint és la millor manera de trobar una resposta ràpida a la major part de dubtes sobre els serveis que ofereix Monbus.

Formulari de contacte



Avis important: La bústia de suggeriments que posem a disposició del client en aquesta web és d'ús intern de l'empresa, té caràcter merament informatiu i està orientat a la millora dels nostres serveis, però no és el canal adequat per presentar una reclamació. Si desitges formular una queixa o reclamació en relació amb la informació/serveis que s'ofereixen a través de la web hauràs de seleccionar la corresponent opció en el desplegable. Així mateix, en cas de voler formular una reclamació enfront de qualsevol de les empreses transportistes que ofereixen els seus serveis en la pàgina web podràs fer-ho a través del llibre oficial diligenciat per l'Administració que es troba a la teva disposició, tant en els vehicles que presten els serveis, com en les taquilles autoritzades per a la venda de bitllets. Gràcies per la teva col·laboració.

Per email

Si lo que desitges es sol·licitar informació sobre els nostres serveis pots dirigir-te a nosaltres enviant un correu electrònic a . Pots traslladar-nos els teus suggeriments per email a i seran ateses lo abans possible.

Si desitges presentar una queixa o reclamació sobre els nostres serveis de llarga distància pots fer-ho aquí:

Per telefon

Pots trucar al nostre departament d’Atenció al Client marcant qualsevol dels següents números de telèfon:

Informació general +34 900 92 91 92

Lloguer de vehicles amb conductor +34 982 29 29 03

Renting +34 982 29 29 04

Vehicles d'ocasió +34 900 92 91 92

Horari d’Atenció al Client De Dilluns a Divendres De 08:00 a 21:00 h. Dissabte i Diumenge De 09:00 a 13:30 h.

De 15:00 a 21:00 h.

Festius De 10:00 a 14:00 h.
De 16:00 a 20:00 h.

En persona

Pots desplaçar-te a qualsevol dels nostres punts de venda autoritzats i amb gust t’atendrem.

PMR

Servei d’Atenció Especial a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR)

Almenys quatre seients pròxims a la porta d'accés són d'ús preferent per a persones amb alguna mena de discapacitat pel que, en cas de necessitat, l'empresa podria modificar el teu seient abans de l'embarcament. Per a la reserva de la teva plaça PMR si viatges en la teva pròpia cadira de rodes, has de sol·licitar el teu viatge amb un mínim de 24 hores a través de l'email de contacte info@monbus.es. També pots contactar-nos a través del telèfon d'Atenció al Client 900 92 91 92

Correu postal

Per qualsevol comunicació escrita que així ho requereixi pots contactar amb nosaltres a través de la següent adreça:

C/ Cotón de Arriba, 2
Polígono da Louzaneta
27297
Lugo – Espanya