Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

EMPRESA

Operador/a de Call Center

Situación:

Lugo

Xornada laboral:

A tempo completo, de luns a domingos, en réxime de quendas

Tipo de contrato:

Eventual, 6 meses

Salario:

Según convenio

Funcións:

Atención de chamadas telefónicas e reclamacións.
Atención /resposta a emails de clientes.
Información horaria e reserva de billetes.
Tradución de contidos web a diferentes idiomas.

 

 

Requisitos mínimos:

Nivel de estudos de bacharelato ou equivalente.
Nivel  nativo ou avanzado (C1 ou superior) en polo menos catro dos seguientes idiomas: Castelán, catalán, inglés, galego, francés e euskera.
Persoa responsable, educada e con orientación ao cliente.

Requisitos opcionais:

Nivel alto de ofimática.
Coñecementos mínimos en Redes Sociais / Internet.
Experiencia en posto similar.

 

Inscrición