Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

Monbus obté el suport dels seus viatgers

Les enquestes de qualitat que Monbus posa a la disposició dels seus usuaris tant en la pàgina web com a través de la connexió a la xarxa Wi-Fi dels autocars demostren que la confiança en els seus serveis continua intacta. Els diferents punts consultats superen amb nota l'examen dels viatgers fins al punt que un 94% dels enquestats afirmen que tornarien a viatjar amb Monbus en un futur.

Durant l'últim any han estat prop de quatre mil les opinions rebudes que certifiquen que la seguretat és un punt dels millor valorats, aconseguint l'excel·lent: 9 de cada 10 usuaris se sent satisfet amb la conducció realitzada durant el trajecte i considera que les condicions en las quals ha viatjat són segures.

Un altre dels aspectes millor valorats és la neteja dels vehicles amb un 88% d'opinions positives, just un punt per sobre de les cotes aconseguides pel tracte rebut per part del personal de Monbus i la climatització de l'autocar

En la part alta de l'escala de satisfacció apareix l'oferta d’horaris, freqüencies i parades. A un 85% dels viatgers li sembla adequada.

Els aspectes relacionats amb la informació són també molt importants i igualment ben valorats. Un 82% dels enquestats diposita la seva confiança en els horaris programats i en el seu compliment, al mateix temps que apunten estar satisfets o molt satisfets amb l'accessibilitat dels mitjans oferts per a la compra de bitllets i la informació donada als clients sobre les rutes.

També es valora positivament l’atenció rebuda per part de Monbus quant a consultes, reclamacions i suggeriments. El 77% de les respostes consideren que el servei prestat a través de la web, telefònicament o de forma presencial és adequat.

Finalment, la consciència dels viatgers de Monbus amb el planeta queda també latent en considerar un 85% que usant aquest tipus de transport està respectant el medi ambient. Amb totes aquestes dades, Monbus continuarà treballant per a continuar millorant tots els aspectes que engloben els seus serveis.