Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

Condicions Generals de Compra

A continuació pots comprovar un extracte de les condicions generals de compra de la pàgina web www.monbus.es, si bé t'informem que en el procés de compra hauràs de llegir i acceptar tant el text íntegre de les condicions de compra com el de les condicions del servei de transport concret per al qual adquireixis el bitllet.

Procés de compra de bitllets per Internet

Per realitzar la compra a través d' Internet és necessari que segueixis i completis tots i cadascun dels passos que s'indiquen en el lloc web, i que a continuació resumim. La compra únicament es considerarà finalitzada una vegada que introdueixis les dades bancàries i sigui confirmat el pagament per la teva entitat bancària, moment a partir del qual s'efectuarà el càrrec del 'import del bitllet, i es procedirà a la seva emissió.

Tingues en compte que podràs adquirir els bitllets en aquesta web sempre que estigui habilitada aquesta opció per al teu recorregut. En tot cas si no estigués habilitada aquesta opció per a la teva selecció, o si prefereixes adquirir els bitllets a la taquilla, a través de la pàgina web podeu obtenir informació sobre les rutes, horaris i punts de venda.

Un cop a la pantalla d'inici pots accedir al procés de compra de dues maneres: a través de l'apartat “Tria el teu trajecte”, o l'apartat “Compra de bitllets i horaris”. En ambdós casos el procés és el mateix, i al iniciar pots triar si necessites ajuda o no. Si selecciones l'ajuda l'aplicació et guiarà pas a pas durant el procés de compra, i t'anirà demanant en cada moment les dades necessàries per poder adquirir el bitllet que desitgis. Et recomanem que seleccions l'ajuda, sobretot si és la primera vegada que adquireixes un bitllet en aquest portal. En cas contrari, això és, si no selecciones l'ajuda, hauràs d'anar cobrint les dades necessàries seguint el procés que resumim a continuació:

1.- Selecciona el lloc d'origen. Has d'escriure almenys les dos primeres lletres del lloc d'origen perquè apareguin els possibles resultats. De entre totes les parades coincidents amb la teva cerca has de seleccionar la que t'interessi.

2.- Selecciona el lloc de destinació seguint el mateix criteri que en el pas anterior.

3.- Una vegada triat l'origen i destinació del servei, has d'indicar el nombre de passatgers, tipus de bitllet (anada, anada i tornada, anada i tornada oberta), i escollir al calendari la data de sortida i, si escau, la de tornada.

Quan hagis cobert les dades anteriors, hauràs de demanar la recerca de les expedicions fent clic al requadre de color blau que indica “Comprar/veure horaris”. A continuació apareixeran en pantalla les diferents expedicions que existeixen segons els paràmetres de cerca que vas indicar anteriorment.

4.- Un cop a la pantalla dels horaris, hauràs de seleccionar l'expedició per a la qual vols adquirir el bitllet d'anada (i tornada si has seleccionat un bitllet d'anada i tornada tancades). En aquest pas també pots consultar l'itinerari de l'expedició, la seva hora de sortida, així com l'hora d'arribada i la seva durada aproximada.

La visualització de l'itinerari de l'expedició es realitzarà a través del calculador de rutes de Google Maps, sent intenció de l'empresa que sigui el més fiable possible, i, en conseqüència, que reflecteixi l'itinerari real, però es tracta d'una aplicació informàtica per calcular rutes, pot contenir algun error aliè a la voluntat de l'empresa. En tot cas si tens algun dubte sobre l'itinerari i/o parades de l'expedició pots trucar al telèfon d'informació que s'indica en el present document.

5.- Posteriorment has de seleccionar el tipus de tarifa. En aquest pas és quan veuràs els diferents descomptes aplicables al servei que has triat, podent seleccionar aquell al que tinguis dret.

Nota: Si selecciones un descompte has d'estar en possessió del document justificatiu en vigor, havent de mostrar-la abans d'accedir al servei per poder fer el viatge. En cas que no mostres la documentació que justifiqui que ets beneficiari del descompte, o aquesta no es trobi en vigor en la data del viatge, el bitllet es considerarà nul, de manera que hauràs d'adquirir un nou bitllet per poder realitzar el servei (més informació a l'apartat de descomptes de les presents condicions generals).

6.- Una vegada seleccionada la tarifa has de triar la plaça en què vols viatjar (aquesta opció només estarà disponible en aquells serveis que disposin d'aquesta possibilitat), i fer clic a “continuar”.

Si adquireixes bitllets per diversos viatgers pots seleccionar la plaça per a cada un d'ells.

En cas que no seleccions la/s plaça/s se t'assignarà una de forma automàtica.

7.- A continuació podràs facturar els equipatges especials o l'excés d'equipatge (en aquelles expedicions que tinguin habilitada aquesta opció).

8.- En el següent pas hauràs facilitar les dades del/s viatger/s i fer clic a “continuar”. Si ho desitges pots adquirir tots els bitllets a nom d'una mateixa persona (el comprador). Aquesta possibilitat ve habilitada per defecte.

Les dades que es demanen són necessàries, de manera que de no facilitar-les, no serà possible concloure el procés de compra.

9.- Un cop cobertes les dades dels viatgers podràs comprovar el import final del/s bitllet/s. A continuació has de fer clic a “comprar”, i el portal et dirigirà a la pantalla de resum i pagament, en què figura la informació del viatge, el codi de reserva, i les dades de contacte que hagis introduït en el pas anterior. Així mateix hi ha un resum del preu del/s bitllet/s desglossat pels diferents conceptes.

En aquest pas hauràs de comprovar que les dades que s'indiquen són correctes i s'ajusten a la teva elecció. En cas contrari podràs tornar enrere i fer les modificacions necessàries.

10.- Després de comprovar les dades hauràs de verificar que l'adreça de correu electrònic que has facilitat és correcta, i llegir les condicions de pagament i de transport. Per poder continuar amb el procés de compra hauràs acceptar les esmentades condicions, pel que és important que les llegeixis amb deteniment. Si no estiguessis d'acord amb les condicions pots cancel·lar el procés de compra.

En cas que l'adreça de correu sigui correcta, i estiguis d'acord amb les condicions de pagament i de transport, hauràs d'indicar-ho fent clic a les pestanyes de verificació.

11.- Un cop acceptades les condicions, hauràs de fer clic a “pagar”. A continuació seràs redirigit a una passarel·la de pagament on podràs abonar l' import de la compra. Et recomanem que prenguis nota del teu codi de reserva per facilitar la resolució de qualsevol problema que pugui sorgir.

12.- En concloure el pagament et mostrarem en pantalla el/s bitllet/s comprat/s en un format que et permetrà guardar-ho en qualsevol dispositiu i mostrar-ho al conductor en el moment de pujar al vehicle.

Si després d'efectuar el pagament no poguessis visualitzar el teu/s bitllet/s, hauràs de comunicar-ho al Departament d'Atenció al Client (+34 900 92 91 92) o mitjançant el correu info@monbus.es) facilitant la referència del bitllet o les dades dels que disposis per poder identificar l'operació, així com un número de telèfon de contacte.

T'informem que si vols pots comunicar-nos qualsevol incidència o suggeriment a través de la Bústia de Suggeriments de la pàgina web. Així mateix en la secció de Preguntes Freqüents pots comprovar si dóna resposta al suggeriment o incidència que plantegis.

Ofertes especials exclusives per a la compra online

De vegades, l'empresa transportista podrà oferir bitllets amb descomptes especials que suposin una rebaixa respecte de la tarifa normal, i que només afecten unes expedicions i places concretes determinades lliurement per aquesta.

Durant el procés de compra o consulta d'horaris a la web www.monbus.es, en el moment que seleccions una expedició concreta, podràs comprovar les diferents tarifes existents per a la mateixa fent clic sobre el preu indicat i/o en l'enllaç "Veure descomptes" i, si escau, si té ofertes disponibles en venda online.

En cas que s'ofereixin aquest tipus de bitllets a preus especials aquests estaran subjectes a les següents condicions especials:

1.- Qualsevol usuari del web www.monbus.es podrà acollir-se a aquestes ofertes quan adquireixi un bitllet d'anada, sempre que es trobin disponibles per a l'expedició concreta que seleccioni.

2.- EEl número màxim de places disponibles per la venda sota aquest tipus de ofertes serà variable per cada expedició en funció dels criteris d’explotació.

3.- El preu del bitllet subjecte a l'oferta serà sempre inferior a la tarifa normal, i el seu import serà variable depenent de la ubicació de la plaça en el vehicle.

4.- Els bitllets emesos sota aquesta oferta seran exclusivament d'anada, per la qual cosa no es podran adquirir bitllets d'anada i tornada amb aquest tipus de promoció.

5.- No es podrà aplicar cap descompte a aquestes tarifes, en tractar-se ja d'un preu especial.

6.- Els bitllets adquirits amb aquest tipus de tarifa no podran ser modificats ni anul·lats.

7.- L'empresa transportista es reserva el dret per establir aquelles expedicions concretes en què s'establiran aquest tipus d'ofertes, així com les places afectades per les mateixes.

8.- Igualment l'empresa transportista es reserva el dret a modificar la capacitat del vehicle que finalment presti el servei, actuació que podria implicar en algun cas que fos necessària la reubicació de les places seleccionades pels usuaris, si bé en tot moment es respectaran les tarifes contractades per cada un d'ells. Per tant cap responsabilitat es podrà exigir a l'empresa en cas de reubicació de les places seleccionades.

9.- Aquest tipus d'ofertes només es podran contractar a través de la venda online a la web www.monbus.es.

10.- Les tarifes poden variar en funció de la proximitat a la data de sortida de l'expedició. En general, com més gran sigui l'antelació amb què es realitzi la consulta respecte a la data de sortida, major seran els descomptes disponibles.

11.- No s´inclouran en aquestas promociós els casos en els quals l´empresa habiliti un vehicle de reforç per atendre les intensificacions de tràfic. En aquests casos el usuaris que desitgin viatjar en el servei de reforç hauran d´abonar la tarifa corresponent establerta en el Títol Concesional.

Mitjans de Pagament

Els únics mitjans de pagament acceptats en el portal son: targeta financera Visa, MasterCard, JCB i PayPal.

Seguretat i Confidencialitat en el Procés de Pagament

Amb l'objecte de garantir la seguretat de les transaccions efectuades a través del portal web, la verificació i gestió prèvia de la informació que facilitis respecte de la targeta de pagament es realitzarà directament pel proveïdor o emissor del mitjà de pagament utilitzat, el qual adopta altres mesures antifrau que poden provocar el rebuig de cert tipus d'operacions. Ni MONFOBUS, S.L. ni, si escau, l'entitat titular del servei de transport seran responsables dels perjudicis que pogués ocasionar l'aplicació de les polítiques que tinguin aprovades els diferents proveïdors o emissors de mitjans pagament.

Queda prohibida la utilització d'un mitjà de pagament titularitat d'un tercer excepte en el cas que es compti amb l'autorització expressa d'aquest tercer, és responsabilitat de l'usuari la prova d'aquesta autorització, i assumint tots els danys i perjudicis que es produeixin a MONFOBUS, S.L. i/o a l'entitat titular del servei de transport.

Factura

Per sol·licitar la factura has de remetre una còpia del teu bitllet a l'adreça que s'indica a continuació, incloent les dades del destinatari, així com l’adreça a la qual vols que te la enviem.

L’adreça a la que has de remetre la sol·licitud de factura és la següent: C/ Cotón de Arriba nº 2, Polígono da Louzaneta, 27297 LUGO. En el sobre has d'indicar que la sol·licitud va adreçada al Departament de Facturació.

Informació addicional

1.- Bitllet

Tots els bitllets que adquireixis en el lloc web són nominatius i únicament seran vàlids per a la data i hora que figuren en el mateix.

L'import total dels bitllets que s'adquireixen a través de la pàgina web es compon pel preu del bitllet segons les tarifes vigents, més una quantitat de 0,75€ per les despeses de gestió corresponents a aquest canal de venda. Les despeses de gestió s'aplicaran a cada bitllet.

No procedirà la devolució de les despeses de gestió en cas d'anul·lació del bitllet per part de l'usuari.

Als usuaris que formin part del Club Monbus, i s'identifiquin correctament com a tals en el procés de venda, no se'ls cobraran les despeses de gestió per la compra dels bitllets a través de la web.

Per poder accedir al servei cal que mostris el conductor/revisor el bitllet (imprès o en format digital), així com el DNI, NIE o passaport que justifiqui la titularitat. En cas que tots els bitllets s'adquirissin a nom d'una mateixa persona aquesta ha de mostrar el seu DNI, NIE o passaport per a acreditar la titularitat dels bitllets. De la mateixa manera, en cas que pretenguis obtenir un duplicat del bitllet a la taquilla, hauràs d'aportar el DNI, NIE o passaport que t'identifiqui i acrediti la titularitat del bitllet.

Si no presentes el bitllet, i la documentació que acrediti la titularitat, en el moment d'embarcament no podràs accedir al servei i no tindràs dret a la devolució del preu del bitllet ni al seu canvi per a una altra hora o data.

Hauràs de conservar el bitllet almenys fins a la finalització del servei.

1.2 - Bitllets d'Anada i Tornada

En aquells serveis en què es permeti i s'ofereixi aquesta possibilitat, podràs adquirir el bitllet d'anada i tornada a través del lloc web, d'acord amb les condicions de compra. Les condicions del bitllet d'anada i tornada seran les mateixes que les del bitllet senzill, amb l'excepció que en el cas que hagis adquirit el bitllet amb la tornada oberta, és a dir, sense designació del servei (origen, destinació, data, hora, etc.) en el qual es realitzarà, hauràs de confirmar la tornada amb la major antelació possible, estant condicionada a l'existència de places disponibles a la data sol·licitada.

1.3 - Modificacions

Tens dret a modificar el bitllet gratuïtament en tres ocasions sempre que sol·licitis la modificació amb més de dues hores d'antelació sobre l'hora de sortida del servei. Un cop realitzada la primera modificació perdràs el dret a l'anul·lació del bitllet, mantenint únicament el dret a modificar en dues ocasions. Així mateix la possibilitat d'efectuar modificacions dels bitllets caduca als tres mesos de la seva adquisició.

Les úniques modificacions permeses seran: data i hora de l'expedició, així com la plaça (en cas que es tracti d'un servei en el qual es pugui triar plaça).

No podràs efectuar modificacions dels bitllets o abonaments amb tarifa especial (promocions i descomptes especials).

Per poder modificar el teu bitllet a través del lloc web hauràs d'anar a la pàgina d'inici, i introduir el codi de reserva i el teu e-mail o codi d'accés a l'apartat habilitat per gestionar la teva reserva. A continuació feu clic a “Vull veure la meva reserva” i podràs veure les dades del teu bitllet. Com pots comprovar en aquesta secció pots modificar, anul·lar o imprimir el bitllet, i també pots facturar equipatge especial o excés d'equipatge en aquells serveis en els quals estigui habilitada aquesta opció.

1.4 - Anul·lacions

La petició d'anul·lació del bitllet comportarà la pèrdua o descompte del 10% del import de compra del mateix quan ho sol·licitis abans de les 48 hores immediates a la sortida del servei.

Si sol·licites l'anul·lació entre les 48 i 2 hores immediatament anteriors a la sortida del servei la penalització retinguda serà del 20%.

No s'admetrà l'anul·lació del bitllet, ni per tant tindràs dret a la devolució de cap import dins de les 2 hores anteriors a l'hora prevista de sortida del servei.

Si no us presenteu en el lloc i moment de sortida indicats en el bitllet, perdràs el viatge i no tindràs dret a canvi de bitllet o devolució del seu import.

No s'admetrà l'anul·lació d'un bitllet que hagi estat modificat.

En cas d'anul·lació d'un bitllet d'anada i tornada, tindràs dret a la devolució del preu del bitllet de menor import (tornada) amb la penalització corresponent.

Els bitllets adquirits per Internet únicament es podran anul·lar a través de l'aplicació web de www.monbus.es, no admetent-se en aquest cas la sol·licitud d'anul·lació en taquilla, agència de viatges, etc.

Per poder anul·lar el bitllet a través del lloc web hauràs d'anar a la pàgina d’inici, i introduir el codi de reserva i el teu e-mail o codi d'accés a l'apartat habilitat per gestionar la teva reserva. A continuació feu clic a “Vull veure la meva reserva” i podràs veure les dades del teu bitllet. Com pots comprovar en aquesta secció pots modificar, anul·lar o imprimir el bitllet, i també pots facturar equipatge especial o excés d'equipatge en aquells serveis en els quals estigui habilitada aquesta opció.

Cessió de dades de caràcter personal

En compliment amb el que estableix la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades que se't sol·licitaran en el procés de compra, i que són necessaris per poder adquirir els bitllets, seran tractades i quedaran incorporades en fitxers responsabilitat de MONFOBUS, S.L., els quals estan registrats en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, amb les següents finalitats: facilitar la gestió de la relació contractual, facilitar l'accés al lloc web mitjançant claus d'accés; satisfer una concreta petició, lliurament, consulta o prestació d'un servei sol·licitat per l'usuari; administrar el registre d'usuaris i realitzar enquestes sobre la satisfacció dels serveis oferts a través del lloc web; poder contactar amb l'usuari, atendre i gestionar adequadament les consultes, comentaris, incidències o suggeriments remesos; gestionar les tasques bàsiques d'administració; atendre i gestionar adequadament les sol·licituds de pressupostos que ens hagin enviat a través d'aquest mitjà; mantenir informats els usuaris per correu electrònic o per qualsevol altre mitjà de comunicació de les novetats, productes i serveis oferts que puguin ser del seu interès; gestionar satisfactòriament la compra de bitllets online; gestionar l'alta, modificació o baixa de les targetes i/o bons oferts, dur a terme les gestions necessàries per adequar la participació dels usuaris en processos de selecció de personal oferts, etc...

Les dades que se't sol·licitaran resulten necessaris, de manera que de no facilitar, no serà possible concloure el procés de compra. En aquest sentit en acceptar les condicions generals conscients expressament la recollida i el tractament dels mateixos per a les esmentades finalitats. A aquest efecte pots consultar al lloc web la política de privacitat en què obtindràs més informació sobre el tractament de les teves dades de caràcter personal.

De la mateixa manera, mitjançant l'acceptació de les condicions autoritzes la cessió de les teves dades de caràcter personal a l'entitat titular del servei de transport per a la qual adquireixis el bitllet, la qual utilitzarà les dades esmentades amb les mateixes finalitats que s'acaben d'indicar i complirà amb les obligacions contingudes en la LOPD.

En tot cas, pots exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-te a la següent adreça: C/ Cotón de Arriba nº 2, Polígono da Louzaneta, 27297 LUGO.

Et preguem que en el supòsit de produir-se alguna modificació en les dades de caràcter personal, ens ho comuniquis per tal de mantenir actualitzats els mateixos.

Contacte

Telèfons d’informació servei de transport per carretera: +34 900 92 91 92

Horari d’Atenció al Client a través del telèfon d’informació de transport per carretera:

  • De 8:00 a 21:00 h. de dilluns a divendres de forma continua.
  • De 9:00 a 13:30 h. i de 15:00 a 21:00 h. dissabtes i diumenges.
  • De 10:00 a 14:00 h. i de 16:00 a 20:00 h. els festius.

  • web: www.monbus.es
  • email: info@monbus.es