Condicións particulares da Reserva garantida con TMG/TXN

A utilización do sistema de reserva garantida coas tarxetas TMG (Tarxeta de Mobilidade de Galicia) e TXN (Tarxeta Xente Nova) implica o coñecemento e a aceptación das presentes condicións particulares. Monbus resérvase o dereito a modificar, actualizar ou suprimir calquera dos contidos destas condicións, en calquera momento e sen previo aviso.

Coa denominación Monbus fai referencia á agrupación de empresas con intereses comerciais afíns que utilizan a marca Monbus na súa actividade comercial.

Déixase expresa constancia de que a modificación da denominación das tarjetas TMG e/ou TXN non afectará ao previsto nas presentes condicións particulares, que serán plenamente aplicables en todos os seus termos ás eventuais novas denominacións que, no seu caso, determine a autoridad competente emisora das mesmas.

Descripción xeral

O sistema de reserva garantida permite ás persoas usuarias titulares dunha tarxeta TMG ou TXN, realizar a reserva da súa praza a través da web https://www.monbus.es/es (en adiante, a "Web") de maneira anticipada para as expedicións ou traxectos nos que esté habilitada esta opción, e acceder ao autobús de forma prioritaria a outros usuarios que non teñen reservada a súa praza.

Quen pode efectuar unha reserva garantida?

Calquera persoa titular dunha tarxeta TMG ou TXN.

Para que expedicións permítese realizar a reserva garantida?

O sistema de reserva garantida está habilitado para as relacións de tráfico perteñecentes ás concesións do novo Plan de Transporte da Xunta de Galicia que relaciónanse no apartado de "Tarxetas TMG/Xente Nova" da Web. As persoas usuarias poden acceder igualmente ao listado a través da seguinte ligazón: https://www.monbus.es/es/noticias/390/consulta-as-viaxes-con-reserva-garantida

Este listado irase actualizando a medida que se incorporen e/ou modifiquen as relacións de tráfico nas que é posible realizar a reserva garantida coas tarxetas TMG e TXN.

O sistema permite realizar un máximo de dúas reservas para un mesmo día en combinación de orixe e destino, é dicir, de ida e volta para o mesmo percorrido. Esta limitación non aplica para combinacións que no sexan de ida e volta para o mesmo percorrido.

As prazas dispoñibles para a reserva garantida en cada unha das expedicións serán limitadas.

É compatible a reserva garantida con outras promocións?

A reserva garantida é compatible con outros descontos e promocións asociados ás tarxetas TMG ou TXN.

Con que antelación mínima débese realizar a reserva?

A reserva deberá realizarse cun mínimo de 12 horas de antelación á hora de saída da expedición cuxa reserva se pretende.

Como se realiza a reserva?

Para efectuar a reserva, a persoa usuaria previamente debe darse de alta no sistema de reserva garantida. Para iso, debe acceder a través da Web ao apartado "Bonos e tarxetas", onde encontrará unha sección n a que poderá rexistrarse e darse de alta coma titular dunha tarxeta TMG ou TXN.

Neste proceso, a persoa usuaria deberá introducir os datos relativos ao número de tarxeta; así coma o nome e apelidos, DNI, enderezo electrónico, teléfono e data de nacemento do titular da mesma. Unha vez introducidos estos datos, mostrarase á persoa usuaria un resumo dos mesmos para que poida comprobar se son correctos e, no seu caso, modificalos.

O proceso de alta conleva o pago dunha garantía ou fianza por importe de dez euros (en adiante, a "Fianza"), puidendo efectuarse o pago mediante tarxeta bancaria ou a través de Paypal.

Unha vez efectuado o pago da Fianza, a persoa usuaria quedará rexistrada no sistema, puidendo realizar dende ese momento a reserva de praza. Para iso, a persoa usuaria deberá iniciar sesión no sistema facilitando o seu número de tarxeta TMG ou TXN e o email facilitado no proceso de alta.

No proceso de reserva de praza, a persoa usuaria deberá indicar a orixe, destino da expedición, así coma a data na que desexa realizar e, no seu caso, se quere efectuar a reserva para o servizo de ida ou para a ida e volta. Unha vez introducidos estes datos, mostraranse as distintas expedicións nas que pódes realizar a reserva. Cando a persoa usuaria faga a correspondente selección, mostraranse os resultados da mesma, solicitando que confirme a reserva.

Realizada a reserva, a persoa usuaria recibirá un correo electrónico na dirección electrónica que proporcionou no proceso de alta, a través do que poderá acceder a unha ligazón para descargarse o xustificante da reserva. Este comprobante terá que presentarse, xunto coa tarxeta TMG ou TXN coa que realizou a mesma, ao personal de conducción no momento da viaxe para acceder ao autobús de forma prioritaria con respecto a outros usuarios que viaxen sen reserva. O referido comprobante será válido tanto en formato papel coma dixital (mostrando o teléfono móbil ou dispositivo electrónico no que se descargara).

Os referidos comprobantes das reservas efectuadas son persoais e intransferibles.

Como e cando se paga o billete da viaxe ou expedición?

Chegada a data da expedición, a persoa usuaria con reserva garantida deberá pagar o billete no propio autobús, pasando a tarxeta TMG ou TXN polo lector correspondente para a súa validación. A persoa usuaria deberá efectuar o pago coa mesma tarxeta coa que deuse de alta no sistema.

Que finalidade tenla fianza ou garantía?

A fianza que deben abonar as persoas usuarias do sistema de reserva garantida pretende evitar ou disuadir do uso indebido deste sistema de reserva por parte dos usuarios.

A estos efectos considerarase uso indebido: (i) realizar unha reserva garantida e non efectuar a viaxe ou expedición reservado e/ou (ii) pagar a expedición ou billete cunha tarxeta (TMG ou TXN) distinta á empregada no momento de facer a reserva.

No momento en que Monbus detecte un uso indebido do sistema, notificará á persoa usuaria á dirección de correo electrónico facilitada no proceso de alta. As tres primeiras notificacións sobre un uso indebido do sistema non serán obxeto de penalización. Pero a partir da terceira notificación, nun período máximo de 90 días naturais dende que se realice a primeira reserva, á persoa usuaria se lle descontará da Fianza o importe íntegro do billete obxeto da reserva indebidamente utilizada, polo seu prezo de venta ao público (pvp), esto é, sen aplicar o desconto correspondente á tarxeta TMG ou TXN, nin calquera outro desconto ou promoción. As tarifas das expedicións a prezo de venta ao público ou pvp son as que, en cada momento e para cada expedición, aparecen publicadas na Web, e que figuran na columna correspondente ao prezo normal sen descontos.

Unha vez superados os 90 días naturais dende que se realice a primeira reserva sen que a persoa usuaria recibira máis de tres notificacións sobre un uso indebido do sistema, volverase a iniciar o cómputo a efectos de penalización.

A penalización únicamente alcanzará o importe da Fianza, independentemente de que o prezo de venta ao público ou pvp sexa superior.

Minorada unha Fianza pola aplicación dunha penalización, a persoa usuaria únicamente poderá volver a realizar novas reservas garantidas se repón a mesma ata o seu importe orixinal (dez euros). Para iso, a persoa usuaria deberá iniciar sesión no sistema de reservas garantidas e acceder á sección "A Miña Conta", onde encontrará o apartado específico para realizar a "reposición de fianza".

As instruccións para repoñer a Fianza mostraranse igualmente na notificación electrónica que se envíe á persoa usuaria comunicando a imposición da penalización.

Pódese anular unha reserva garantida?

Admítense anulacións nos billetes adquiridos coa reserva garantida sempre e cando a anulación realícese cun mínimo de 12h de antelación con respecto á hora de saída da viaxe reservada.

A anulación dunha reserva garantida deberá xestionarse dende o sistema de reservas garantidas, sección "A Miña Conta", no apartado "As túas reservas" e a través da ligazón "Xestiona a túa reserva".

Como se tramita a baixa no sistema e se recupera a Fianza?

En calquera momento, as persoas usuarias que así o desexen poderán darse de baixa no sistema de reservas garantidas. Para iso, a persona usuaria deberá iniciar sesión no sistema de reservas garantidas e acceder á sección "A Miña Conta", onde encontrará o apartado específico para realizar a baixa no sistema.

Unha vez tramitada a baixa no sistema, a persoa usuaria, sempre que non fora notificada de ningunha penalización, recibirá o reembolso completo da Fianza a través do mesmo medio de pago utilizado durante o proceso de alta. O reembolso efectuarase nun periodo de trinta días dende a data de baixa.

Se a persoa usuaria foi penalizada e a Fianza non foi reposta ata alcanzar o importe de dez euros, a Fianza se devolverá minorada no importe da penalización aplicada.

Condicións xerais de transporte

A aceptación das presentes Condicions particulares de reserva garantida conleva a aceptación das Condicións Xerais de transporte, aplicables en todo que non sexa contrario ao previsto nas presentes Condicións particulares, e que se encóntranse publicadas na Web.

Lei aplicable e foro

Toda cuestión litixiosa relacionada coa utilización do sistema de reserva garantida estará sometida á lexislación española, sendo competentes para a resolución de cantas cuestións puideran suscitarse derivadas da prestación dos servizos de reserva, así coma sobre a interpretación, aplicación, cumprimento e/ou incumprimento do aquí establecido, os Xuzgados e Tribunais da cidade de Lugo, salvo que mediante norma imperativa se establezca outro foro distinto.