A utilización do sistema de reserva garantida coas tarxetas TMG (Tarxeta de Mobilidade de Galicia) e TXN (Tarxeta Xente Nova) implica o coñecemento e a aceptación das presentes condicións particulares. Monbus resérvase o dereito a modificar, actualizar ou suprimir calquera dos contidos destas condicións, en calquera momento e sen previo aviso.
Coa denominación Monbus fai referencia á agrupación de empresas con intereses comerciais afíns que utilizan a marca Monbus na súa actividade comercial.
Déixase expresa constancia de que a modificación da denominación das tarjetas TMG e/ou TXN non afectará ao previsto nas presentes condicións particulares, que serán plenamente aplicables en todos os seus termos ás eventuais novas denominacións que, no seu caso, determine a autoridad competente emisora das mesmas.
O sistema de reserva garantida permite ás persoas usuarias titulares dunha tarxeta TMG ou TXN, realizar a reserva da súa praza a través da web https://www.monbus.es/es (en adiante, a "Web") de maneira anticipada para as expedicións ou traxectos nos que esté habilitada esta opción, e acceder ao autobús de forma prioritaria a outros usuarios que non teñen reservada a súa praza.
Quen pode efectuar unha reserva garantida?Calquera persoa titular dunha tarxeta TMG ou TXN.
Para que expedicións permítese realizar a reserva garantida?O sistema de reserva garantida está habilitado para as relacións de tráfico perteñecentes ás concesións do novo Plan de Transporte da Xunta de Galicia que relaciónanse no apartado de "Tarxetas TMG/Xente Nova" da Web. As persoas usuarias poden acceder igualmente ao listado a través da seguinte ligazón: https://www.monbus.es/es/noticias/390/consulta-as-viaxes-con-reserva-garantida
Este listado irase actualizando a medida que se incorporen e/ou modifiquen as relacións de tráfico nas que é posible realizar a reserva garantida coas tarxetas TMG e TXN.
O sistema permite realizar un máximo de dúas reservas para un mesmo día en combinación de orixe e destino, é dicir, de ida e volta para o mesmo percorrido. Esta limitación non aplica para combinacións que no sexan de ida e volta para o mesmo percorrido.
As prazas dispoñibles para a reserva garantida en cada unha das expedicións serán limitadas.
É compatible a reserva garantida con outras promocións?A reserva garantida é compatible con outros descontos e promocións asociados ás tarxetas TMG ou TXN.
Con que antelación mínima débese realizar a reserva?A reserva deberá realizarse cun mínimo de 12 horas de antelación á hora de saída da expedición cuxa reserva se pretende.
Como se realiza a reserva?Para efectuar a reserva, a persoa usuaria previamente debe darse de alta no sistema de reserva garantida. Para iso, debe acceder a través da Web ao apartado "Bonos e tarxetas", onde encontrará unha sección n a que poderá rexistrarse e darse de alta coma titular dunha tarxeta TMG ou TXN.
Neste proceso, a persoa usuaria deberá introducir os datos relativos ao número de tarxeta; así coma o nome e apelidos, DNI, enderezo electrónico, teléfono e data de nacemento do titular da mesma. Unha vez introducidos estos datos, mostrarase á persoa usuaria un resumo dos mesmos para que poida comprobar se son correctos e, no seu caso, modificalos.
O proceso de alta conleva o pago dunha garantía ou fianza por importe de dez euros (en adiante, a "Fianza"), puidendo efectuarse o pago mediante tarxeta bancaria ou a través de Paypal.
Unha vez efectuado o pago da Fianza, a persoa usuaria quedará rexistrada no sistema, puidendo realizar dende ese momento a reserva de praza. Para iso, a persoa usuaria deberá iniciar sesión no sistema facilitando o seu número de tarxeta TMG ou TXN e o email facilitado no proceso de alta.
No proceso de reserva de praza, a persoa usuaria deberá indicar a orixe, destino da expedición, así coma a data na que desexa realizar e, no seu caso, se quere efectuar a reserva para o servizo de ida ou para a ida e volta. Unha vez introducidos estes datos, mostraranse as distintas expedicións nas que pódes realizar a reserva. Cando a persoa usuaria faga a correspondente selección, mostraranse os resultados da mesma, solicitando que confirme a reserva.
Realizada a reserva, a persoa usuaria recibirá un correo electrónico na dirección electrónica que proporcionou no proceso de alta, a través do que poderá acceder a unha ligazón para descargarse o xustificante da reserva. Este comprobante terá que presentarse, xunto coa tarxeta TMG ou TXN coa que realizou a mesma, ao personal de conducción no momento da viaxe para acceder ao autobús de forma prioritaria con respecto a outros usuarios que viaxen sen reserva. O referido comprobante será válido tanto en formato papel coma dixital (mostrando o teléfono móbil ou dispositivo electrónico no que se descargara).
Os referidos comprobantes das reservas efectuadas son persoais e intransferibles.
Como e cando se paga o billete da viaxe ou expedición?Chegada a data da expedición, a persoa usuaria con reserva garantida deberá pagar o billete no propio autobús, pasando a tarxeta TMG ou TXN polo lector correspondente para a súa validación. A persoa usuaria deberá efectuar o pago coa mesma tarxeta coa que deuse de alta no sistema.
Que finalidade tenla fianza ou garantía?A fianza que deben abonar as persoas usuarias do sistema de reserva garantida pretende evitar ou disuadir do uso indebido deste sistema de reserva por parte dos usuarios.
A estos efectos considerarase uso indebido: (i) realizar unha reserva garantida e non efectuar a viaxe ou expedición reservado e/ou (ii) pagar a expedición ou billete cunha tarxeta (TMG ou TXN) distinta á empregada no momento de facer a reserva.
No momento en que Monbus detecte un uso indebido do sistema, notificará á persoa usuaria á dirección de correo electrónico facilitada no proceso de alta. As tres primeiras notificacións sobre un uso indebido do sistema non serán obxeto de penalización. Pero a partir da terceira notificación, nun período máximo de 90 días naturais dende que se realice a primeira reserva, á persoa usuaria se lle descontará da Fianza o importe íntegro do billete obxeto da reserva indebidamente utilizada, polo seu prezo de venta ao público (pvp), esto é, sen aplicar o desconto correspondente á tarxeta TMG ou TXN, nin calquera outro desconto ou promoción. As tarifas das expedicións a prezo de venta ao público ou pvp son as que, en cada momento e para cada expedición, aparecen publicadas na Web, e que figuran na columna correspondente ao prezo normal sen descontos.
Unha vez superados os 90 días naturais dende que se realice a primeira reserva sen que a persoa usuaria recibira máis de tres notificacións sobre un uso indebido do sistema, volverase a iniciar o cómputo a efectos de penalización.
A penalización únicamente alcanzará o importe da Fianza, independentemente de que o prezo de venta ao público ou pvp sexa superior.
Minorada unha Fianza pola aplicación dunha penalización, a persoa usuaria únicamente poderá volver a realizar novas reservas garantidas se repón a mesma ata o seu importe orixinal (dez euros). Para iso, a persoa usuaria deberá iniciar sesión no sistema de reservas garantidas e acceder á sección "A Miña Conta", onde encontrará o apartado específico para realizar a "reposición de fianza".
As instruccións para repoñer a Fianza mostraranse igualmente na notificación electrónica que se envíe á persoa usuaria comunicando a imposición da penalización.
Pódese anular unha reserva garantida?Admítense anulacións nos billetes adquiridos coa reserva garantida sempre e cando a anulación realícese cun mínimo de 12h de antelación con respecto á hora de saída da viaxe reservada.
A anulación dunha reserva garantida deberá xestionarse dende o sistema de reservas garantidas, sección "A Miña Conta", no apartado "As túas reservas" e a través da ligazón "Xestiona a túa reserva".
Como se tramita a baixa no sistema e se recupera a Fianza?En calquera momento, as persoas usuarias que así o desexen poderán darse de baixa no sistema de reservas garantidas. Para iso, a persona usuaria deberá iniciar sesión no sistema de reservas garantidas e acceder á sección "A Miña Conta", onde encontrará o apartado específico para realizar a baixa no sistema.
Unha vez tramitada a baixa no sistema, a persoa usuaria, sempre que non fora notificada de ningunha penalización, recibirá o reembolso completo da Fianza a través do mesmo medio de pago utilizado durante o proceso de alta. O reembolso efectuarase nun periodo de trinta días dende a data de baixa.
Se a persoa usuaria foi penalizada e a Fianza non foi reposta ata alcanzar o importe de dez euros, a Fianza se devolverá minorada no importe da penalización aplicada.
A aceptación das presentes Condicions particulares de reserva garantida conleva a aceptación das Condicións Xerais de transporte, aplicables en todo que non sexa contrario ao previsto nas presentes Condicións particulares, e que se encóntranse publicadas na Web.
Toda cuestión litixiosa relacionada coa utilización do sistema de reserva garantida estará sometida á lexislación española, sendo competentes para a resolución de cantas cuestións puideran suscitarse derivadas da prestación dos servizos de reserva, así coma sobre a interpretación, aplicación, cumprimento e/ou incumprimento do aquí establecido, os Xuzgados e Tribunais da cidade de Lugo, salvo que mediante norma imperativa se establezca outro foro distinto.