Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

Monbus actualiza as normas ISO 9001 e 14001

Coa adaptación ás novas normas UNE ISO 9001:2015 e UNE ISO 14001:2015, Monbus actualiza os Sistemas de Xestión de Calidade e Ambientais e a súa implementación na operativa diaria.

Ao superar positivamente as auditorías de transición, Monbus asegura a vixencia das citadas normas nas 22 empresas adheridas actualmente certificadas. Entre os cambios máis relevantes que as novas versións das normas inclúen destaca principalmente a evaluación do risco coa fin de darlle maior valor preventivo aos Sistemas de Xestión.

Ademáis de implementar melloras nesta materia, Monbus profundizou na identificación das necesidades e expectativas dos grupos de interés e na inclusión do enfoque de ciclo de vida na xestión ambiental, entre outros.

Comeza entón unha nova etapa do Sistema de Xestión de Monbus, coas vistas postas na mellora de resultados e a súa colaboración na consecución do obxectivo fundamental, a satisfacción dos clientes, tomando coma 3 pilares básicos para conseguilo a calidade, seguridade e sostenibilidade do servizo ofrecido.