Community Manager
Situación:
Lugo
Xornada laboral:
A tempo completo
Tipo de contrato:
Eventual 6 meses
Salario:
A convir
Funcións:
Xestionar, construír e moderar comunidades dixitais en torno aos servizos da empresa.
Deseño da estratexia online coordinada con Dirección.
Xerar informes analíticos e transmitir opinións.
Planificar campañas de social media con obxectivos medibles.
Xestionar provedores externos de investigación, contidos e métricas.
Deseñar e establecer o emprego de indicadores para social media.
Deseñar e establecer os parámetros a medir nos portais corporativos interconectados.
Helpdesk, soporte nas ferramentas software empregadas.
Voz do cliente de xeito interno e voz corporativa de xeito externo coa creación dos diferentes contidos dixitais correspondentes nos idiomas dominados.
Formación a persoal interno e voluntarios en redes sociais coa coordinación dos medios non dixitais como os servizos estándar de atención ao cliente.
Emprego avanzado de métricas e reporting de ferramentas de analítica web.
Identificación de tendencias das comunidades e investigación de mercados afíns.
Requisitos mínimos:
Titulación nalgunha rama vinculada ao Xornalismo, Marketing e medios audiovisuais.
Castelán nativo e inglés avanzado.
Alto nivel en expresión escrita nos idiomas dominados.
Coñecemento avanzado en analítica web (emprego de ferramentas de software Google analytics, ClickTale, etc).
Talento multidisciplinar e perfil extrovertido que lle permita representar múltiples perfís en favor corporativo e da súa comunidade.
Requisitos opcionais:
Experiencia previa en postos de similares funcións.
Valoraranse coñecementos en Galego, Catalán, Euskera e Francés.