Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

EMPRESA

Community Manager

Ubicació:

Lugo

Jornada laboral:

A temps complet

Tipus de contracte:

Eventual 6 mesos

Salari:

A convenir

Funcions:

Gestionar, construir i moderar comunitats digitals al entorn dels serveis de l'empresa.
Disseny de l'estratègia online coordinada amb Direcció.
Generar informes analítics i transmetre opinions.
Planificar campanyes de social media amb objectius mesurables.
Gestionar proveïdors externs d'investigació, continguts i mètriques.
Dissenyar i establir l'ús d'indicadors per social media.
Dissenyar i establir els paràmetres a mesurar en els portals corporatius interconnectats.
Helpdesk, suport a les eines software utilitzades.
Veu del client de forma interna i veu corporativa de forma externa amb la creació dels diferents continguts digitals corresponents en els idiomes dominats.
Formació a personal intern i voluntaris en xarxes socials amb la coordinació dels mitjans no digitals com els serveis estàndard d'atenció al client.
Ús avançat de mètriques i reporting d'eines d'analítica web.
Identificació de tendències de les comunitats i investigació de mercats afins.

Requisits mínims:

Titulació en alguna branca vinculada al Periodisme, Màrqueting i mitjans audiovisuals.
Castellà nadiu i Anglès avançat.
Alt nivell en expressió escrita en els idiomes dominats.
Coneixement avançat en analítica web (ús d'eines de programari Google analytics, ClickTale, etc.)
Talent multidisciplinari i perfil extravertit que li permeti representar múltiples perfils en favor corporatiu i de la seva comunitat.

Requisits opcionals:

Experiència prèvia en llocs de similars funcions.
Es valoraran coneixements en Gallec, Català, Euskera i Francès.

Inscripció