Community Manager
Ubicació:
Lugo
Jornada laboral:
A temps complet
Tipus de contracte:
Eventual 6 mesos
Salari:
A convenir
Funcions:
Gestionar, construir i moderar comunitats digitals al entorn dels serveis de l'empresa.
Disseny de l'estratègia online coordinada amb Direcció.
Generar informes analítics i transmetre opinions.
Planificar campanyes de social media amb objectius mesurables.
Gestionar proveïdors externs d'investigació, continguts i mètriques.
Dissenyar i establir l'ús d'indicadors per social media.
Dissenyar i establir els paràmetres a mesurar en els portals corporatius interconnectats.
Helpdesk, suport a les eines software utilitzades.
Veu del client de forma interna i veu corporativa de forma externa amb la creació dels diferents continguts digitals corresponents en els idiomes dominats.
Formació a personal intern i voluntaris en xarxes socials amb la coordinació dels mitjans no digitals com els serveis estàndard d'atenció al client.
Ús avançat de mètriques i reporting d'eines d'analítica web.
Identificació de tendències de les comunitats i investigació de mercats afins.
Requisits mínims:
Titulació en alguna branca vinculada al Periodisme, Màrqueting i mitjans audiovisuals.
Castellà nadiu i Anglès avançat.
Alt nivell en expressió escrita en els idiomes dominats.
Coneixement avançat en analítica web (ús d'eines de programari Google analytics, ClickTale, etc.)
Talent multidisciplinari i perfil extravertit que li permeti representar múltiples perfils en favor corporatiu i de la seva comunitat.
Requisits opcionals:
Experiència prèvia en llocs de similars funcions.
Es valoraran coneixements en Gallec, Català, Euskera i Francès.