PREGUNTES FREQÜENTS
Preguntes
- Com presento una queixa?
Per a presentar una queixa hauràs de fer-ho a través del formulari de contacte de la web.
En aquest, hauràs de seleccionar que es tracta d'una queixa i emplenar tots els camps requerits, així com indicar data, hora, línia i parada del servei. Recomanem també donar la informació més completa possible per a disminuir el temps de resolució.Si no és possible presentar-la a través de la web per circumstàncies especials es podrà presentar a través del telèfon d'informació des d'on s'ajudarà amb el procediment.
Ens comprometem a confirmar el rebut de la queixa 48 hores com a mínim, excepte casos excepcionals derivats d'errors o incidències puntuals.
Les queixes seran ateses en un termini màxim de 15 dies.
Si desitges consultar l'estat de la teva queixa podràs fer-lo sempre a través dels canals d'atenció al client (info@monbus.es o 900 92 91 92).
- Quina documentació haig de presentar en el viatge?
En trajectes nacionals no és necessari aportar cap mena de documentació excepte el localitzador del bitllet. Només caldrà en els següents casos:
- Si el teu bitllet va associat a tarifes especials com a “Carnet Jove” i “Més de 65 anys”, necessitaràs presentar el document d'identitat que t'acrediti com a beneficiari d'aquesta tarifa.
- Si el teu bitllet porta aplicat un descompte nominatiu (Família Nombrosa, Pensionista, etc.), hauràs de portar el teu document d'identitat i la documentació vigent que t'acrediti com a beneficiari del descompte.
- Si viatges amb nens menors de 3 anys, que es beneficien d'un descompte, hauràs de presentar la documentació que els acrediti com a beneficiaris del descompte.
- Els menors de 12 anys que viatgin sols hauran de portar, conjuntament amb el bitllet, l'Autorització per al viatge de menors sense acompanyant: duplicat del Document d'Autorització signat pel pare o tutor i segellat per l'empresa.
- Si viatges amb la teva mascota o amb un gos d'assistència, hauràs de portar la documentació de l'animal.
La persona viatgera haurà d'aportar la documentació original o una còpia compulsada d'aquesta. No s'admetran fotocòpies de documents oficials.