Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

PREGUNTES FREQÜENTS

Quina és la teva pregunta?

Preguntes

  • Com presento una queixa?

    Per a presentar una queixa hauràs de fer-ho a través del formulari de contacte de la web.
    En aquest, hauràs de seleccionar que es tracta d'una queixa i emplenar tots els camps requerits, així com indicar data, hora, línia i parada del servei. Recomanem també donar la informació més completa possible per a disminuir el temps de resolució.

    Si no és possible presentar-la a través de la web per circumstàncies especials es podrà presentar a través del telèfon d'informació des d'on s'ajudarà amb el procediment.

    Ens comprometem a confirmar el rebut de la queixa 48 hores com a mínim, excepte casos excepcionals derivats d'errors o incidències puntuals.

    Les queixes seran ateses en un termini màxim de 15 dies.

    Si desitges consultar l'estat de la teva queixa podràs fer-lo sempre a través dels canals d'atenció al client (info@monbus.es o 900 92 91 92).

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • Quina documentació haig de presentar en el viatge?

    En trajectes nacionals no és necessari aportar cap mena de documentació excepte el localitzador del bitllet. Només caldrà en els següents casos:

    • Si el teu bitllet va associat a tarifes especials com a “Carnet Jove” i “Més de 65 anys”, necessitaràs presentar el document d'identitat que t'acrediti com a beneficiari d'aquesta tarifa.
    • Si el teu bitllet porta aplicat un descompte nominatiu (Família Nombrosa, Pensionista, etc.), hauràs de portar el teu document d'identitat i la documentació vigent que t'acrediti com a beneficiari del descompte.
    • Si viatges amb nens menors de 3 anys, que es beneficien d'un descompte, hauràs de presentar la documentació que els acrediti com a beneficiaris del descompte.
    • Els menors de 12 anys que viatgin sols hauran de portar, conjuntament amb el bitllet, l'Autorització per al viatge de menors sense acompanyant: duplicat del Document d'Autorització signat pel pare o tutor i segellat per l'empresa.
    • Si viatges amb la teva mascota o amb un gos d'assistència, hauràs de portar la documentació de l'animal.

    La persona viatgera haurà d'aportar la documentació original o una còpia compulsada d'aquesta. No s'admetran fotocòpies de documents oficials.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.