Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

PREGUNTES FREQÜENTS

Quina és la teva pregunta?

Preguntes

  • ¿Què és el Renting i com funciona?

    El Rènting que s'ofereix a través de la pàgina web www.monbus.es és un servei integral de lloguer a llarg termini per a flotes de vehicles. Obté tota la informació necessària a la nostra secció de Renting.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Quins avantatges tinc en contractar una Rènting?

    Els principals avantatges que representa el Renting per al client són:

    - Estalvi financer i fiscal.
    - Estalvi de temps.
    - Comoditat.
    - Disponibilitat d'una flota actualitzada i en perfectes condicions.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Què inclou un servei de Rènting de vehicles?

    En els contractes de rènting l'empresa es fa càrrec de:

    - Gestió de compra i posterior venda del vehicle.
    - Pagament d'impostos i d'ITV.
    - Assegurança a tot risc.
    - Manteniment del vehicle.
    - Substitució de pneumàtics.
    - Reparacions i assistència en carretera.
    - Altres serveis opcionals.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Quin és el termini mínim i màxim per establir un contracte de Renting?

    Com a norma general, per establir un contracte de Renting s'acorda un període comprès entre els dos i cinc anys.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Pot un particular contractar el servei de Renting?

    Sí, poden contractar els nostres serveis tant organismes públics com a empreses i particulars. 

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Es pot comprar el vehicle en finalitzar el contracte?

    Sí, aquesta opció seria possible aplicant el valor residual que l'empresa tingui estipulat per al vehicle. 

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Què passa quan finalitza el contracte?

    Quan finalitza el contracte de Renting tens diverses opcions:

    - Pots tornar a contractar el servei de Renting, amb vehicles nous.
    - Pots comprar el/s vehicles que hagis utilitzat.
    - O simplement es dóna per conclosa la relació contractual amb la retirada del vehicle. 

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Com puc contactar directament amb la divisió de Renting?

    Pots contactar de diverses formes:

    Emailrenting@monbus.es
    Telèfon: +34 982 29 29 04
    Fax: +34 982 29 29 08
     

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Què he de fer formular un suggeriment?

    Si vols fer algun suggeriment a fi de millorar algun dels nostres serveis o simplement traslladar teves necessitats particulars, pots fer-ho a través de la Bústia de Suggeriments habilitat en la Secció de Contacte. Si vols presentar una reclamació hauràs de fer a través del llibre oficial diligenciat per l'Administració.

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.
  • ¿Com es computen les despeses del bitllet?

    Les despeses d’anul·lació del bitllet varien depenent de la data de compra i la proximitat a la data de sortida.
    Les anul·lacions que es realitzen entre la data de venda i 48 hores immediatament anteriors a la sortida del servei comportaran una penalització del 10% del import total del bitllet.
    Les anul·lacions realitzades entre 48 hores anteriors a la sortida i 2 hores immediatament anteriors a la sortida del servei comportaran una penalització del 20% del import total del bitllet.
    No serà possible realitzar anul·lacions en el moment que es superi la barrera de les 2 hores anteriors a la sortida. En aquet cas es perdria el 100% del import.

     

    ¿T’ha estat útil aquesta resposta?

    Si No
    Si la resposta a la teva pregunta no ha estat satisfactòria pots facilitar-nos alguna dada de contacte i estarem encantats en resoldre els teus dubtes.